Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Ekim 2016 Cumartesi

Teşekkürler!

Selam!
30.000 tıklanma ha?
Yoğun ve sıkıcı okul rutininden sonra beni sevinçten bayıltan yazılarımı okuyan herkese çok teşekkürler!


Yaklaşık 2 senedir vakit buldukça yazdığım bu blog aslında gelecek hayallerimin temeli olan bir "oyun dünyam".Hep aynı muhabbet diyeceksiniz ama doğrusu bu.Bende küçüklükten beri kıyafetlere,modaya düşkün olan bir minnoştum..ya da benden 10 yaş büyük olan kuzenimin bana modayı aşılaması beni buraya sürükledi!Gelecekteki en büyük hayallerimden beri iyi bir moda editörü olmak.

Türkiye'de belli bir moda anlayışı ,bayanların net bir tarzı yok.Mesela bir Fransız'ın Parizyen görünümünü herkes bilir .
Peki bir Türk? Biz neden modaya yön veremiyoruz?Çünkü biz üretmiyoruz,olanın üstüne yenisini koymaya çalışıyoruz.Üretken,özgün ve vizyoner olmamız gerekirken biz "ilham" alıyoruz..ilham alırız hep zaten..



Editör olmak istememim asıl sebebi yazdığım bir yazının insan hayatına değecek olması!Okurlara hitap etmek kadar muhteşem bir duygu yok benim için.Moda dünyası bolca hırs ve referans gerektiren bir dünya.


 İyi bir moda algımın olduğunu ve bunu geliştirebileceğimi düşünüyorum tabi bu zamana ,aldığım eğitime bağlı.Benim gibi editör olmak isteyenlere verilen en iyi tavsiyelerse;
1)Algıların sürekli açık olmalı
2)Çok yazmalı,okumalı
3)Tüm fikir ve seçeneklere açık , üretken olmalı
4) Donanımlı yaşamalı.
5)Ve bu işe aşık olmalı!
Ülkemizde dergiciliğe özellikle "moda" konusunda insanların bakışı çok farklı.İyi giyinmek ve pahalı etiketlerden ibaret bir dünya değil.Her ay 200-300 sayfalık dergiyi hazırlamak en önemlisi de yoktan var etmek çok zor bir iş!Bu nasıl desem sayısalcının sözelciden daha zeki gözükmesi gibi bir olay.Yazmak ,yaratmak insan hayatını ileri götürecek şeylerden biri ve ben hatta eminim sizde geleceğiniz için çok çalışıyorsunuz! Bizim istediğimiz iş okul bitirip girilecek bir iş değil maalesef,bu işte insanın kültürlü ve vizyoner olması da gerekiyor ki ben bu işe tamamiyle aşığım,gittikçe sizin gibi geliştiğimi hissediyorum,iyiki bu blogu açıp düşüncelerimi yazıya dökmüşüm.teşekkür ederim!
Sizi anlamayanları boşverin! Anna Wintour'un kardeşleri bile onun işini komik ve gereksiz buluyor!


"İnsanlar modadan korkuyor. Onları korkuttuğu veya kendilerini güvensiz hissetmelerine neden olduğu için modayı küçümsüyorlar. Genel olarak bizim dünyamız hakkında küçültücü şeyler söylüyorlar. Bunun nedeni bazı açılardan dışlandıklarını, çekirdek grubun bir parçası olamadıklarını hissetmeleri. Bunun sonucunda da modayı alay konusu ediyorlar. Güzel bir Carolina Herrera elbise ya da 
K-Mart’tan alınmış sade bir şey yerine J.Brand markalı jean giymek istemeniz sizi aptal bir insan yapmaz. Moda insanları tedirgin ediyor.”-ANNA WINTOUR



Sosyal hesaplarım;

snapchat asyatomas
instagram xsiatroth
twitter chanelstomb





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder