Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Eylül 2016 Cumartesi

#ATEŞLERİÇİNDE DİLARA FINDIKOĞLU

Bu kez hiç bahsetmediğim bir konuyla döndüm.Türk moda tasarımcıları! Kime sorsam bana ilk vereceğiniz cevap Özgür Masur,Zeynep Tosun gibi bilindik isimler olur ama birazdan bahsedeceğim kişi tamamiyle kendi kişiliğini tasarımlarına yansıtan bir kadın!


Dediğim gibi az çok moda bilgisi olan birine say türk modacıları desem bilinen 3-4 modacıyı söyler.Evet onlar başarılı ama hep "aynı" nasıl desem hadi açıp bakayım bu sene neler yapmışlar diyorum.Bir bakayım rezalet 2-3 sene öncesinin Chanel,Elie Saab tasarımları bizim podyumda!
Yanlış taklit yerine,doğru ilham perinizi bulun yahu kaç kere söyleyeyim 16 yaşında insan söylüyor bunu,utanırım gidip Elie Saab modelinin aynısını yapmaya nereye kadar esinleneceksiniz ey Türk modacılar!!!! Biri defile dekorunu kopyalar diğeri 3-5 sene önceki tasarımı önümüze koyar .Bu tasarımcıları beğenmek Micheal Kors'a "high fashion" etiketi takmak gibi .SİNİRLENDİM YAHU BEĞENMİYORUM ...
Bu şekilde giderse bu sektörde ilerleyecegimizi düşünmüyorum anca Mudo'ya ,Defacto'ya  koleksiyon hazırlar bizimkiler.Düşünsenize sıraya giriyormuşuz almak için.Neyse yeni nesilde çok iyi yetenekler var inanıyorum.Konumuza dönelim!
DİLARA FINDIKOĞLU
NEDEN MANYAK BİR DİLARA FINDIKOĞLU FANI OLDUM?AZ SONRA..
evet şimdi ciddileşiyorum..

Dilara Fındıkoğlu , Londra'nın en prestijli okullarından biri olan Central Saint Martins'te eğitimini tamamlamış.FKA Twigs'in sahne kıyafetlerini tasarlamış,John Galliano'nun yanında staj görmüş,Mary Katrantzou'da çalışmış!!.Çalıştığı yerlerde onun gibi özgün ve vizyoner,bence başarısının altında kimlerle ve hangi ortamda çalıştığıda fazlasıyla önem taşıyor.Tüm bunları bir kenara koyalım..

Hayran olduğum en büyük özelliği,kişiliğini ve etnik kökenini tasarımlarına taşıması.kırmızı aşkı,türk motiflerini kullanması..tasarımlarının 17.yüzyıl işlemelerini andırması..

Boyama "kiss jean" ise kesinlikle arzu nesnesi!

Dilara Fındıkoğlu kesinlikle kimsenin yakalayamayacağı bir çizgide,ve "sıradanlıktan" çok uzak.Kendisi Yüce Diana Vreeland'ten sonraki en büyük kırmızı aşığı ve ateşler içinde!
Bu muhteşem kadının dediği gibi
"modayla dünyanın kurtarılmayacağının farkında"



*Fotoğraflar offblackmagazine.com,pressure.fr ve Dilara Fındıkoğlu'nun instagram hesabından  alıntıdır










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder